1.
Deze Rode Duivels kwamen nog niet/nauwelijks in actie op het WK 2026
Mbwana Samatta werd na Salzburg-Genk geïnterviewd. Hij was duidelijk nog aangeslagen na de 6-2 nederlaag, want hij ging gruwelijk de mist in. Hij had het over de pandoering tegen de Oostenrijkers, maar keek vooruit naar de volgende matchen. "Dit is één van de zes, neen vijf wedstrijden. We hebben nog vier wedstrijden te gaan.", aldus Samatta. Huh?!