Belangrijke penalty voor Lierse en dan doet lefgozer Yagan DIT....maar moet de goal niet afgekeurd worden?

Bij een 0-1 achterstand tegen Tubeke doet Lierse-speler Yagan dit. Ijzig kalm loopt hij aan en trapt de penalty droog binnen, maar is deze wel geldig? Yagan onbreekt zijn aanloop immers voor hij binnentrapt. De ref keurde het doelpunt alvast goed waardoor de eindstand meteen bepaalt was: 1-1. 

BewarenBewaren

Deze website van Socios Sports gebruikt “cookies”. Er worden functionele cookies gebruikt, noodzakelijk voor de werking van de website en statistische cookies om inzicht te krijgen in het gebruik en effectiviteit van de website. De website gebruikt ook advertentie cookies om advertenties af te stemmen op uw voorkeuren op basis van uw klikgedrag. Tenslotte worden via de website ook social media cookies geplaatst om dingen te kunnen ‘liken’ en ‘delen’. Advertentie- en social media cookies zijn van derde partijen en verzamelen mogelijk ook uw gegevens buiten deze websites. Door op “Ja, ik accepteer de genoemde cookies”, geeft u toestemming voor het plaatsen van advertentie cookies. Meer weten over cookies? Klik dan hier.